Saturday, July 4, 2015

Kesebersalahan


Assalamualaikum and hello there
I'm sorry for not updating for such a looong time and i'm so mean that the reason is not that I'm busy , I am truly sorry.
I felt unfair 

..........................................................

Sekarang, ada banyak style untuk menggayakan tudung.
Regardless tudung bawal or shawl
Abah saya pernah cakap, dia tak suka tengok gaya yang macam-macam tu sebab macam pakai tudung tak betul.
Dan ketika itu pun saya rasa perkara yang sama dan sedikit mengkritik.
Aihh. Tanpa saya fikir dalam hati, bahawa ada kemungkinan suatu hari nanti saya akan meminati gaya tudung yang macam-macam tu.

Certain orang bukan saja rasa benda tu bergaya tetapi juga mudah dan cepat.

Saya sungguh geram dengan diri saya yang dulunya sebab kritik tu, sebab sekarang saya pula yang rasa cara pakai tudung tu mudah and convenient.

.............................................................

In a nutshell, jangan share thoughts kita yang jahat-jahat, especially when it comes to kutuk mengutuk, kat orang lain. 
Sebab kita tak lain dan tak bukan macam tin kosong.eceh.

Buat ia jadi pengajaran diri, muhasabah diri saja.
Ya, muhasabah

Till we meet again :)



No comments:

Post a Comment

I do appreciate every single effort
you put to scroll my posts.
Do comment :)