Wednesday, July 15, 2015

Just random, absolutely random


Thing to confess here, 
Aku pernah rasa macam nak bunuh orang juga disebabkan geram tu.
Even ia hanya geram sebab aku seolah olah buat kerja rumah sorang-sorang sedangkan dalam bilik yang lainnya , ada akak akak yang huha huha melepak.
Tambah lagi mak aku membuat kerja luar rumah.

Tapi,
Kerana akal dikurnia, tetap aku batalkan niat nak acu pisau kat siapa-siapa,
Relate balik keikhlasan dalam buat kerja,
Return to Allah,
This feeling must have come from him,
"Farasye, you need to handle this"

Aku buat kerja sebab nak tolong mama
Aku tak boleh berkira nanti jadi tak ikhlas
Biar biarlah. Mereka yang tak buat kerja tu, habuannya hari lain pula.

Betullah, bulan puasa ni dugaannya dahsyat juga walaupun takde syaitan.

Rasa dahsyat sebab way to handle is all depends on iman.

:) pure heart 

No comments:

Post a Comment

I do appreciate every single effort
you put to scroll my posts.
Do comment :)